Vacature coördinator woon- en leefomgeving

vacature (grote weergave)

Praktisch

Dienst personeel

Gemeentebestuur Alken
Hoogdorpsstraat 38
3570 Alken


Tel.011 59 06 86
Fax011 59 99 58
E-mail Visitekaartje
Het gemeentebestuur is op zoek naar een voltijdse vastbenoemde coördinator dienst woon- en leefomgeving, niveau A (A1a-A2a- A3a).

Functieomschrijving

Voor de dienst woon- en leefomgeving zijn we op zoek naar een voltijdse vastbenoemde coördinator, lid van het managementteam.  Hij of zij heeft als belangrijkste taak het stimuleren en realiseren van maximale effectiviteit en efficiëntie van de dienst woon- en leefomgeving.

Wij vragen

  • een diploma dat toegang geeft tot niveau A (Master of gelijkgesteld), bij voorkeur in een afstudeerrichting die woon- en leefomgevingsgericht is.
  • een zeer grote affiniteit hebben met alle takken van een dienst woon- en leefomgeving.
  • competenties als leiding geven, management, plannen, organiseren en delegeren in voldoende mate beheersen.
  • ervaring in openbare dienst is wenselijk maar is geen absolute vereiste.

Wij bieden

  • een boeiende job in een zeer dynamisch team.
  • mogelijkheid om maximum 10 jaar nuttige ervaring uit privé of als zelfstandige in te brengen.
  • een goede verloning op niveau A, weddeschaal A1a-A2a-A3a.
  • een vaste benoeming met een proefperiode van 10 maanden.
  • een gunstige verlofregeling.
  • maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.

Waar en hoe solliciteren?

Mail jouw sollicitatiebrief met curriculum vitae met duidelijke vermelding van de job waarvoor je solliciteert naar: Greta Boussu of stuur alles naar gemeentebestuur Alken, Hoogdorpsstraat 38, 3570 Alken

Solliciteren kan tot en met 17 december 2019.

Deze vacature staat open voor personen met een beperking.

Er kan een preselectie gebeuren op basis van de sollicitatiebrief en het CV.

Het aanwervingsexamen bestaat uit een mondelinge, een schriftelijke en een psycho- technische proef.

op 02 december
Nieuwsoverzicht
LCP