Dienst overheidsopdrachten

laptop met ringmappen (grote weergave)

De dienst overheidsopdrachten is verantwoordelijk voor de aankoopdossiers. Ook de administratieve opvolging van de dossiers van werken aan wegenis, riolering, openbare gebouwen en gemeentelijke eigendommen wordt door deze dienst verzorgd.

Tot hun takenpakket behoort:

  • Het opmaken en ter goedkeuring voorleggen van lastenboeken.
  • Het organiseren van allerhande prijsaanvragen voor werken, leveringen en diensten voor de gemeente.
  • Het nazicht en de vergelijking van prijsaanbiedingen.
  • De bestellingen.
  • Het nazicht van schuldvorderingen en vorderingsstaten.

Praktisch

Dienst overheidsopdrachten

Gemeentebestuur Alken
Hoogdorpsstraat 38
3570 Alken


Tel.011 59 99 85
Fax011 59 99 55
E-mail Visitekaartje Medewerkers

Openingsuren

Maandag 9-12u.
Dinsdag 9-12u.
Woensdag 9-12u.
15-17u.
17.30-19.30u.
Donderdag 9-12u.
Vrijdag 9-12u.

Sluitingsdagen
Openingsuren alle diensten

LCP