Als handelaar is snelle communicatie en interactie met je klanten een topprioriteit! De Alken App helpt je zodat jouw zaak het commerciële voordeel in deze trend kan benutten. Wil je jouw leden snel bereiken? Of wil je nieuwe leden aantrekken? Registreer je dan zeker als vereniging op de Alken App! Wil je als dokter, apotheker, kinesist, orthopedist, tandarts ... snel gevonden worden door onze inwoners? Registreer je dan op de Alken App!
Samen met Onze Stad App zorgen we voor dé oplossing in één lokaal communicatieplatform: de Alken App!
Een greep uit de mogelijkheden:
Met jouw zaak in de app voorzien we je met de nodige tools om jouw zaak verder in dit mobiele tijdperk te helpen groeien. Het is in de eerste plaats belangrijk om met je zaak mobiel aanwezig te zijn, maar hier stopt het niet! Functies als een berichtenplatform, bestellen, reserveren, afspraken maken, acties uitsturen ... geven je zaak een nieuwe mobiele dimensie.
Hou je klantenbestand op de hoogte van nieuwe aanbiedingen, kortingen en algemeen nieuws via onze nieuws & acties-functionaliteit. Blijf hierdoor on top of mind en zorg zo dat jouw klant je niet vergeet.
Geef je klanten via de e-shop de mogelijkheid om gemakkelijk via jouw app te bestellen. Beslis zelf welke producten je in je app plaatst onder eigen gekozen categorieën. Je zal zien dat je klanten de meerwaarde van de app snel zullen ontdekken en er met plezier gebruik van zullen maken.
Vergroot jouw klantenbestand en beloon ze door het gebruik van ons loyaltysysteem. Een makkelijk te gebruiken en volledig gratis klantenkaartsysteem. Het geven van leuke kortingen of het deelnemen aan tombola’s zorgt voor meer klantenbinding en uitbereiding van je klantenbestand.
Een tafeltje reserveren of een afspraak maken in je zaak kan voor je klanten nog gemakkelijker via de Alken App. Beslis zelf wanneer jouw klanten kunnen reserveren of een afspraak kunnen maken. Bevestigen, weigeren of annuleren kan interactief via jouw app.
Je krijgt een mailtje met een link waarin je binnen de 24u. je inschrijving moet bevestigen. Dan gaat er een aanvraag naar onze dienst communicatie. Pas als zij je inschrijving goedkeuren, kan jij inloggen. Je kan dus niet meteen inloggen! Na de goedkeuring door de gemeente, kan jij aan de slag!
Belangrijke tabs in je dashboard:
functionaliteiten (kies welke functies je wil gebruiken in je app)
instellingen - algemeen (contactgegevens, beschrijving, logo ...)
instellingen - huisstijl (hier kan je jouw app helemaal aanpassen)
instellingen - postvak (berichten van klanten kan je laten toekomen op je gsm of op je mailadres)
statische inhoud (je eigen knoppen toevoegen)
Bovenaan in het dashboard, staat een knop 'help'. Daar vind je filmpjes die je stap voor stap begeleiden bij het invullen van je persoonlijke app-pagina's.
Opgelet!
Zolang je bij Instellingen - Algemeen je dienst niet 'zichtbaar' zet, komt je ingegeven info niet in de app terecht.