Dienst burgerzaken

silhouet van mensen (grote weergave)

De dienst burgerzaken bestaat uit de dienst bevolking en de dienst burgerlijke stand. Deze dienst zorgt voor een nauwkeurige registratie en voor de administratieve toestand van alle personen die in onze gemeente vertoeven. Deze registratie laat het gemeentebestuur toe om tal van officiële documenten af te leveren. De dienst burgerzaken verzorgt ook een aantal opdrachten van de centrale overheid zoals de verkiezingen.

Praktisch

Dienst burgerzaken

Gemeentebestuur Alken
Hoogdorpsstraat 38
3570 Alken


Tel.011 59 99 20
Fax011 59 99 58
E-mail Visitekaartje Medewerkers

Openingsuren

Maandag 9-12u.
Dinsdag 9-12u.
Woensdag 9-12u.
15-19u.
Donderdag 9-12u.
Vrijdag 9-12u.

Enkel open op afspraak.
Bel 011 59 99 20 of mail bevolking@alken.be voor een afspraak.

Sluitingsdagen
Openingsuren alle diensten

LCP